Albuquerque

12 juli 2018 - Albuquerque, New Mexico, Verenigde Staten

De mensen verkopen allerlei handgemaakte sieradenGisteren 11 juli hebben we Santa Fe achter ons gelaten. We namen een binnendoor route aangezien de weg naar Albuquerque zo'n anderhalf uur rijden is. Onderweg kwamen we langs verschillende kleine dorpjes zoals Cerillos, Madrid. Allemaal Spaanse namen, want in New Mexico wonen veel Amerikanen met een Spaanse achtergrond.

Zijkant Kerkje in Old TownDaarna volgende Golden en Sandia Park al snel en ja in Terijas vonden we een Subway zodat we konden gaan genieten van een vers broodje gezond. Eenmaal aangekomen in Albuquerque reden we direct door naar ons verblijf en konden we al snel inchecken. Daarna zijn we opzoek gegaan naar een laundromat om onze was weer is te doen aangezien dit ook wel weer hard nodig was :D. 's Avonds hebben we bij een BBQ Grill gegeten en kochten ook nog even een fles Jack Daniels voor $17,- geen geld toch?

The Christmas ShopVanmorgen 12 juli hebben we iets wat uitgeslapen en na een karig ontbijtje zijn we richting de Old Town gereden in het centrum van Albuquerque. Dit oude gedeelte van de stad ligt bij de grote rivier genaamd Rio Grande. In het oude gedeelte was het zeer gezellig met goed weer, leuke muziek en lekker eten. We hebben veel foto's kunnen maken van oude straatjes, winkeltjes etc.

Historic Old Town PlazaNa een uur of 3 gingen we terug naar een soort van park waar je naar de rivier kon lopen, wat was het daar ontzettend heet. Ik was er een beetje klaar mee en gingen we terug naar ons verblijf om wat te rusten. 's avonds hebben we een broodje aan huis gegeten gaan we vroeg naar bed. Morgen een lange rit naar Flagstaff via de Old Highway 66

Bekijk hier de foto's
Bekijk hier de video