Venice Beach en Santa Monica Pier

28 juli 2018 - Venice Beach, Los Angeles, California, Verenigde Staten

Mooie foto van Venice BeachVandaag is het de 26ste en staat het bekijken van de kuststrook Venice Beach en Santa Monica op het programma. Aangezien het best bewolkt was die dag en het weer niet uitnodigde om lekker aan het strand te liggen, besloten we deze dag te gebruiken om de plek te gaan verkennen. In een woonwijk in Venice Beach kwamen we een straatje tegen waar we gratis konden parkeren en gelukkig was het strand nog geen 10 min lopen van ons verwijderd.

Palmbomen op een mooi groen gazonWe zijn van de Venice Fishing Pier via de Ocean Front Walk helemaal naar de Santa Monica pier gelopen om vast leuke locaties te ontdekken voor het fotograferen en filmen tijdens mooi weer. Deze dag hebben we onze benen even goed kunnen strekken na al dat vele zitten in de auto. 's Avonds hebben we bij Sizzler gegeten in Inglewood vlakbij het bekende stadion, The Forum.

Mooie strand foto met Palmbomen en de Santa Monica PierDe 27ste zijn we weer naar dezelfde plek gereden en probeerde we het opnieuw en helaas was het nog steeds geen zonnig weertje. We zijn we aan het strand gaan liggen en hebben we lekker gezwommen. 's Middags hebben we lekker gegeten bij Larry's midden op het Venice Beach plein bij Muscle Beach. Op deze locatie heeft Arnold Schwarzenegger zijn jeugd beleefd en heeft hij getraind tot Body-Builder aan de Pacific Avenue bij Gold's Gym. Tof om hier nu te zijn aangezien ik legio films van hem heb gezien tijdens mijn jeugd.

Arnold Schwarzenegger PoseDe 28ste hadden we pas echt geluk. Het weer is goed en hebben we weer dat hele stuk gelopen langs de Boulevard richting de Santa Monica Pier om met mooi weer alle locaties te fotograferen die ik de dagen ervoor gevonden had. Dezelfde middag hebben we ook lekker aan het strand gelegen en genoten van het weer en de zee. Begin van de avond zijn we teruggelopen door de grachten van Venice Beach en brachten we deze top dag tot een goed einde.

Bekijk hier de foto's
Bekijk hier de video