Van Dubois naar Rawlins

2 juli 2018 - Rawlins, Wyoming, Verenigde Staten

Salloon in het dorpje DuboisVandaag gingen we van Dubois richting Rawlins zo'n vier uur rijden door een heuvelachtig gebied. Het is te ver om in één keer naar Denver te rijden en besloten we Rawlins als tussenstop om daarna via Rawlins door de Rocky Mountains naar Denver te rijden.

De weg was recht en lang en kwamen onderweg fietsers tegen die waarschijnlijk de tocht van oost naar west Amerika rijden. Ook zagen we geregeld Antilopen over de weg rennen dus deze route is best gevaarlijk. De onderbuurman in Dubois was met zijn motor en vertelde ons dat hij een overstekende Antilopen had aangereden en dat dit de reden was dat hij zijn voorkant van zijn motor had vastgeplakt met duct tape. Tevens zaten de haren nog aan het spatbord aan de voorkant van zijn motor.

Mooie muurschildering in het stadje RawlinsOngeveer halverwege in het dorpje Lander hebben we een broodje bij Subway gegeten met een zeer koude cola zodat we er weer tegenaan konden. We hebben ook vanplaats verwisseld zodat we afwisselend gingen rijden en ik zelf daarna even kon slapen.

Na uren verder kwamen we voordat we Rawlins binnen reden nog een ongeluk tegen. Er was een vrachtwagen geklapt op een andere vrachtwagen en het zag er niet zo best uit. Gelukkig waren de autoriteiten ter plaatse. En we konden zonder al te veel oponthoud verder rijden opzoek naar onze slaapplek. We hebben gegeten bij de Pizzahut omdat Rawlins niet echt een gezellig stadje is. We slapen ook op een half industrieterrein haha. Dus we hebben bier en whisky gekocht en we gaan vanavond ons zelf lekker bezatten.

Dit is dan weer beetje jammer, Een motel op een groot industrieterrein.Morgen gaan we van Rawlings richting de Rocky's en komen we ook langs het plaatsje Nederland :D om uiteindelijk bij Boulder aan te komen waar we 4 nachten verblijven in een wat luxer hotel.

Bekijk hier de video
Bekijk hier de vergeten video

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade