Marriott Hotel in Boulder

5 juli 2018 - Boulder, Colorado, Verenigde Staten

Even lekker TV kijken in BoulderBeter laat dan nooit zeggen we altijd. Nou in het Marriott hotel waar we 4 nachten hadden geboekt hebben we de eerste twee dagen op fitnessen, zwemmen en luieren na niet zoveel gedaan, juist om wat bij te komen van de heftige reisdagen die we hebben gehad.

Deze dag zouden we naar de kapper gaan, een nieuwe baardtrimmer was goedkoperDe derde dag hebben we Boulder bekeken en zou Henk ook naar de kapper gaan omdat hij er uit zag als een zwerver met die baard. Eenmaal bij de kapper aangekomen bleek het rond de 35 dollar te kosten een beetje scheren. Ik zei gelijk, Pa waarom koop je niet een goedkope baardtrimmer? En uiteindelijk hebben we dit gedaan voor 28 dollar zodat hij de rest van de vakantie er nog wat aan heeft.

Onweer opkomst, foto genomen op het dakterras van het Marriott'S avonds hebben we Independence Day gevierd op het dakterras van het Marriott. Deze Bevrijdingsdag is op 4 juli en we vonden dit erg tof om mee te maken. Eigenlijk stelde dit niet zo heel veel voor, op een vuurwerkshow na.

Helaas verliep het op de derde dag ook nog even wat anders omdat de eerste twee nachten een groep schooljeugd aanwezig was en de kamers behoorlijk hadden uitgewoond. Dit konden we merken dat toiletten en douches spontaan begonnen over te stromen en dus bij ons ook. We zijn dit gelijk wezen melden en kregen we gelukkig een nieuwe kamer aangeboden zodat we er geen last van zouden hebben.

Dag vier gaan we naar Denver en zal hier een apart item van komen.

Bekijk hier de foto's
Bekijk hier de video