Op weg naar Rock Springs, Wyoming

28 juni 2018 - Rock Springs, Wyoming, Verenigde Staten

Van de woestijn weer in de bossenVandaag was het een behoorlijke trip van 326 mijl. We hebben Moab achter ons gelaten en doorgereisd richting Rock Springs in de staat Wyoming. Omdat deze dag alleen bestond uit doorrijden, zijn we wat minder interessante dingen tegen gekomen en dat is terug te zien in de foto's en video. Zoals gewoonlijk was de trip wel heel aangenaam en veranderde het woestijnlandschap in bossen en daarna in bergen met weides.

Mooie foto genomen vanaf een bergpasGoed, we namen de Highway 191 en namen we vervolgens de I-70 richting Loma (stukje Colorado). Van daaruit namen we de Highway 139 en toen gebeurde er iets wat niet had moeten gebeuren. Er stak een grote haas over en tijdens het iets uitwijken naar links schoot hij ook de kant op waar hij vandaan kwam en toen was het baf :( :( :(. Ik voelde me behoorlijke klote en zette de auto langs de kant. Aangezien we met 65 Mph reden, heeft hij het niet gered.

Rest in peace, rabbitOok hebben we de auto bekeken op schade aangezien er toch problemen waren met de sensor aan de voorkant van de auto, deze was eruit geschoten en hing dus los. Na het terugplaatsen van de sensor dachten we dat het opgelost zou zijn maar niets was minder waar en in het dashboard bleef de melding dat de sensor niet functioneerde. We hebben besloten om de sensor vast te plakken met Duct tape om in ieder geval zonder problemen verder te reizen.

Die kant op!Rond een uur of zes 's avonds zijn we in Rock Springs aangekomen en hebben we een broodje Subway gegeten en ingecheckt. We verblijven hier 1 nacht en reizen dan verder naar Jackson, Wyoming om vervolgens Yellowstone National Park te bezoeken. Deze dag is voor ons een zwarte bladzijde van de dagen die we hier in de USA hebben doorgebracht. Rest in peace, rabbit!

Oja, de foto's en video zijn nogal overbelicht aangezien ik de instellingen niet had teruggezet :S